Emakina zet vol in op Salesforce Service Cloud implementaties

Emakina.NL verwelkomt ervaren Salesforce Service Cloud Consultant Nathalie Galfrascoli

Emakina breidt haar Salesforce dienstverlening in de Nederlandse markt uit door vol in te zetten op Salesforce Service Cloud. Met de komst van Salesforce Service Cloud Consultant Nathalie Galfrascoli bewijst Emakina andermaal een sterke partner te zijn in Salesforce Service Cloud implementaties.

Nathalie Galfrascoli brengt ervaring mee van Nike en Accenture

Nathalie Galfrascoli leidt sinds juni de Salesforce Service Cloud implementaties van Emakina. Voorheen runde zij de digital business operations bij onder andere Nike en Accenture. Nathalie werkt al sinds 2014 met het Salesforce platform als Super User en Business Analyst. Ze hielp veel organisaties bij hun transitie naar Salesforce en was verantwoordelijk voor meerdere wereldwijde implementaties.

Uitbreiding van de strategische tak

Emakina helpt haar opdrachtgevers om de gehele customer journey in te richten en te verbeteren. Salesforce is daarbij een krachtige CRM-oplossing die de gehele customer journey ondersteunt. Daarom lag het besluit om Nathalie toe te voegen aan het team voor de hand. Haar expertise in Salesforce Service Cloud is een krachtige uitbreiding van de consultancy en strategie diensten van Emakina.

Managing Director Seth van der Maas benadrukt het belang van de groei van het Salesforce-team:

“We zijn blij en trots dat we zo’n ervaren professional hebben toegevoegd aan ons Salesforce-team. Het afgelopen jaar groeide de vraag naar support in complexe multi-cloud projecten. We verwachten dat de behoefte aan volledige customer journey implementaties alleen maar zullen toenemen. Met toptalenten als Nathalie gaan we die uitdaging vol vertrouwen aan.”

Hoge acceptatie en lage onderhoudskosten realiseren

Met haar uitgebreide ervaring als Super User richt Nathalie Galfrascoli zich op het ontwerpen van de beste gebruikerservaring, met zo min mogelijk aangepaste code. Zo vergroot ze de interne acceptatie en houdt ze de onderhoudskosten laag.

Nathalie’s eerste project bij Emakina is het stroomlijnen van de customer service journey van één van Emakina’s opdrachtgevers. Daarbij wordt een multi-cloud strategie toegepast waarbij Commerce, Service en Order Management data gesynchroniseerd worden. Zo zorgt Emakina ervoor dat haar opdrachtgever klanten beter bedient, door gebruik te maken van slechts één informatiebron.

Toonaangevende nationale en multinationale organisaties zoeken sterke gebruikerservaringen voor hun klanten, medewerkers en partners. Emakina zorgt hiervoor, dankzij hoogwaardige eBusiness oplossingen.

Daarom creëren ruim 1.000 experts vanuit meer dan 20 landen prachtige websites, e-commerce oplossingen, applicaties en communicatiecampagnes. Zo vergroten ze de ‘User Equity’ van bedrijven en organisaties. Dit opgebouwde vermogen aan positieve ervaringen is de sleutel tot hun succesvolle digitale transformatie. Emakina - The User Agency

Emakina Group rapporteerde een omzet van ruim 99 miljoen euro in 2020 en is genoteerd op Euronext GROWTH in Brussel: ALEMK-BB - ISIN: BE0003843605.

www.emakina.com/en-nl/

Danzigerkade 4 1013 AP Amsterdam The Netherlands