Emakina viert opening pand op Danzigerkade Amsterdam

Vanaf vandaag heeft Emakina intrede gemaakt in hun nieuwe pand in het Westelijk havengebied in Amsterdam.

Dedato Ontwerpers en Architecten is verantwoordelijk voor het ontwerp van het gouden pand aan de Danzigerkade 4. De ruim 130 medewerkers kunnen vanaf vandaag genieten van het nieuwe uitzicht over de Amsterdamse Houthavens. Het full service digitale bureau was mede door de toename in personeel uit hun oude pand gegroeid. Met ruim 2000 m2 is er genoeg ruimte om Emakina’s groeiambitie op het gebied van personeel verder te vorm te geven.

De officiële opening van het pand is op 21 september. Emakina geeft klanten en partners tijdens het openingsfeest met het thema ‘Catch your next wave’ een voorproefje van de ‘digital waves’ die eraan komen. Op het programma staat een spetterende opening met inspiratie op het gebied van ondermeer e-Commerce, AI, blockchain, VR en AR.

Toonaangevende nationale en multinationale organisaties zoeken sterke gebruikerservaringen voor hun klanten, medewerkers en partners. Emakina zorgt hiervoor, dankzij hoogwaardige digitale marketingdiensten.

Daarom creëren ruim 900 experts vanuit 12 landen prachtige websites, e-commerce-oplossingen, applicaties en communicatiecampagnes. Zo vergroten ze de ‘User Equity’ van bedrijven en organisaties. Dit opgebouwde vermogen aan positieve ervaringen is de sleutel tot hun succesvolle digitale transformatie.

Emakina Group rapporteerde een omzet van 80,3 miljoen euro in 2017 en is genoteerd op Euronext GROWTH in Brussel : ALEMK-BB - ISIN: BE0003843605.

www.emakina.nl www.emakina.com

Emakina.NL